Det var ju kul..

Hejsan svejsan :)

Nyss var jag, anna och gustav hemma hos filip och det var ju skoj ^^ ♥
Nej, men filip mådde dåligt och jag och anna ville ändå hitta på ngt imorgon så hon, jag o gustav ska poola imorgon :D
Skojigt värre! Men, den här dagen var bra och vi gjorde en massa skoj, på slutet blev det mycket''farbror barbro''
Hahahah *intern skämt för er som sett nilecity*  deeet var kul.
Vi hade konfirmation oxå, varken jag, anna eller filip orkade, men vi tog oss dit på ett mirakulöst sätt. Med buss, eller nej jag skojade, bussen åkte iväg och vi fick gå ner till tåget. -.- jävla buss chaufförer eller hur det stavas.
Usch, jag har äckligt mycket matte och projekt att göra, men ändå ska jag vara med två glada puckon imorgon.
Jag har några tuffa bilder som jag borde visa er, men jag är för lat för det.
Snart ska jag förstöra min nybäddade säng och lägga mig och sova.
Vårt påsklov började i fredags, är det så att andra skolor har vecka 16? alltså, här i södertälje?
jaa.. det var lite från mig om dagen.
ha det,

maddeey♥
| |
#1 - - Kia S:

vem har pool? :D haha <3

Upp