hos skunken med grisen

hejhej :)

Just nu är jag med skunken och grisen, (anna och filip) och anna sjunger lite konstiga låtar.. ._.
hahah jag är kaninen :P haha  men nu ska vi återgå till att sätta upp studsmattan, nu ska vi studsa iväg.. JIPPIE!!
:D menmen. Idag var saras kompis helen, från england, till våran skola :D hon var jättesnäll :)) sen så ska jag åka till badhuset med dom på söndag, men jag måste tigga till mig pengar på något sätt... men jag vet inte hur :O
Hjälp mig!! ge mig 150 spänn och jag är din!! NOOOT, men ni får ge mig pengarna, det är lugnt.
Sen har jag bara lite ryck oxå, min jävla cp tandställning sitter löst och skaver utav helvete !! :O
*ryckryckryckryckryckryckryck*  nej nu ska vi fortsätta med det vi höll på med.
I kväll blir det sova hos anna med filip och kolla på film, och såklart hoppa hoppa :D
Hatar hsm nu, jag o filip har typ bop bop bop up to the top på huvudet. -.-
jaja,
ha det,

maddeey♥
| |
#1 - - GurreSnurre:

Du Kanske kan låna 150kr av mig;)<3

#2 - - GurreSnurre:

Du Kanske kan låna 150kr av mig;)<3

Upp