In the middle of the shit.

I'm not sad, i'm not lonely, i'm just worried about my life.


Ja.. som sagt så är jag mitt i skiten. Matten kommer gå bra, engalskan och svenskan likaså.. men det är projektet som oroar mig. Det kommer gå åt helvete rent ut sagt.
Jag har tre dagar, med idag inräknat, att jobba projekt.
Aja, det här kommer låta helt sjukt, men istället för att jobba med skolarbete kommer jag sitta bänkad framför tv:n ikväll. Två dubbla avsnitt av desperate housewives kan man inte missa.
Hursomhelst så ska jag iallafall försöka jobba lite matte under tiden, men vi får se.
Kia borde vara nöjd nu^^ hon bad om kortare inlägg och hon fick kortare inlägg.
Puss på alla i skolan, tack för att jag äntligen fick känna igen folk, här hemma är det ju bara samma personer hela tiden >.<
ha det,


maddeey♥

| |
#1 - - simon jakobsen:

sv; jo tack ja med, men grönan blir ändå bäst i sommar, ELLER HUR? vi mååååste gåå ju! Inga mes åk, extreme och insane ! jag måste lära mej gilla höjder :D hahaha. haft det bra annars?

#2 - - KIA:

eh jag har inte bett om kortare inlägg ? :O<3

Upp