it was a littlebit too much

Don't belive that people are the person who you think they are.



Ja, nu sitter jag här efter en hel sjuk lördag, men ni vill inte veta vad som hände.
Men, jag tänker int berätta vad som hände på bloggen. :P
hahah om ni har några frågor om vårt tältande i enhörna i minus grader, så fråga, men jag garanterar ingenting :O
Ni får gott sitta där och undra :)
Men jag kan säga att efter att ha ätit en och en halv chips påse så mår man lite dåligt :S
Och en sak till, gå inte ut på åkern alldeles själv när det är mörkt, gå ut med en kompis ist, fast bäst är ju att inte skapa en situation där man måste gå ut -.-
Hah, men det var alltså jag, nicole, olivia och kajsa som sov i ett tält inte så långt bort ifrån olivas hus, men det blev mörkt - snabbt!
Det hände lite saker, men i slutändan var det ändå ganska mysigt :)
ha det,


maddeey♥

| |
#1 - - Therese:

Hej tjejen :)

Allt bra med dig?

Jag rensade ut min garderob nu i helgen och hittade en hel del tröjor och så som jag inte kan ha längre, så jag tänkte fråga dig om du det kanske var något som du ville ha? Isåfall kan du ju komma förbi här eller om jag kommer över med dem till dig. Om du skulle vilja kolla på dem dvs. annars åker dem ner i sopptunnan!



KRAM

#2 - - Jennifer:

har du tagit bort din bdb?<3

#3 - - Therese:

Ååh, vad kul att du är intressead av dem :) men jag är inte riktigt klar än med rensningen, man vet ju aldrig om det finns något mer.. Men adda mig på MSN: [email protected] så kan vi pratas vid där! Ja, för då kan jag ju åka förbi hemma hos pappa och lämna av dem då jag är klar och har tid, så kan du kolla på det du vill ha och ge tillbaka det du inte vill ha till mig... KRAM

#4 - - Nicole!!!!:

Det var jätte mysigt :D<3 men det som hände i mellan är inget du borde ta upp :P haha <3<3

#5 - - olivia:

Heey, haha det var fett mysigt juh!

Men det ända som gick snett (enda!!) var den himmlans Ludde... :/ Och kanske något enstaka missförstånd här och där men överlag så var det ganska lyckat ändå..? :D eller vad tycker ni? :D

haha<333

Upp