lite extra

alla mina ord har tagit slut.



Nej, jag är inte i skolan nu, jag sitter hemma och ska äta frukost nu.
Klockan är ungefär tio över ett. :S jag måste bli bättre på att käka frukost tidigare.
Men, jag är hemma för att jag mådde dåligt imorse, men jag mår bättre nu.
Trots att jag är hemma ska jag jobba med skoluppgifter.
Jag ska se till att jag blir klar med svenskan och projektet (som skulle varit inlämnat i fredags)
matten oxå, men det är ett annat probem. Jag hoppas verkligen inte att vi har prov imorgon :S
Dagens saknad är definitivt alla vänner i skolan.
Dagens vill ha är nog en massa pengar så att jag kan gå grönan, haha ^^
nej, nu ska jag äta ;)
ha det,


maddeey
| |
#1 - - sv: (anna):

haha men på fredag bajsar jag på dig iaf, gullet ;);););));););) hahah! <3

#2 - - Therese:

Hej :)

Nu har jag skickat min pappa med kläderna hem till dig (hos pappa)! Hoppas att något faller dig för samken. Det ligger 2 klockor där i om du skulle vilja ha dem, fast vet dock inte om de funkar men det visar sig. Jag la även nere BH:ar OM du kan ha dem, de är typ aldrig användna så tyckte att det var synd att kasta dem, har för mig att jag la ner ett par Björnborg boxertrosor också, jag har ENDAST använt dem 1 gång, så du inte tror att jag kastar med en massa användna underkläder :p



Kram!

Upp