once upon a time

So much hate, too much time.



Idag är den första dagen på ett nytt äventyr :D
hahah nej, jag skojar bara. Jag har inte bloggat så mkt, men det är för att jag inte orkat :P
Ja.. det här teknik projektet kan jag inte säga gått så bra, sista inlämningsdagen var idag, men jag tar det på måndag x)
I helgen blir det tälta med olivia, nicole och kajsa :) kulit, kulit och jag och nicole har bestämt oss för att ha jätte,jätte kuuuul ^^ Då blir det till nicole på förmiddagen och ner på stan och sen till olivia.
Hursomhelst så kommer det bli super kuul.
+ att jag har hittat en jättesöt klänning på VILA som jag kanske ska köpa till skolavslutningen, hahaha men när jag ska sluta nian, så ska jag ha något alldeles extra på mig. Så där så att alla måste kolla på mig :P
hahah, aa men man kan drömma i alla fall ?
Aja,
ha det,



maddeey♥

| |
Upp