the sun is shining for you

VI GRATTAR 15 ÅRIGA ANNA PÅ SIN FÖDELSEDAG!

Ja, anna fyller år idag och det är ju planen, att gå till anna, men först så ska jag till sthlm, tandläkaren.Jippie, jag har verkligen längtat ._.
Nej, men tandställningen sitter löst och skaver utav helvete + att den har gjort hål i överläppen, jag ´har aldrig sagt att det är lätt att ha tandställning >.<
Nu ska ni få veta vad jag ska köpa till anna, det blir inget stort, men de.. ANNA!! sluta läsa :O
Nej, nu tänker jag inte berätta :P
Idag blev det übernyttig frukost :D en banan, en hel apelsin,ett äpple + sockerfri saft. :))





GRATTIS ♥♥









ha det,


maddeey♥
| |
#1 - - Anonym:

JAG LÄSERR!!!!!!!!! (((((((((:

hihihihi... komsi komsi. jag ska osså till stockholm idga medd mami o kolla på jacka haha. venne när jag e tillbaks men jag tror det blir tre, smsar ;*<3

Upp