till alla snyggisar

tjobree :)

Idag var det ner på stan för att träffa sara och träffa hennes engelska kompis helen, dom åkte till england idag så jag var ju tvungen att träffa dom innan dem åkte.
Sen blev det hem till anna där filip redan befann sig och så väntade vi på kia, ingen ville möta henne, men jag med mitt goda hjärta mötte henne i alla fall.
Under den tiden jag var hemma hos anna så gick vi ner på stan för att köpa ingridienser till tårtan som vi skulle baka, jag säger bara lyckat -.-
Menmen, sen kollade vi på boogeyman, och den var väl sådär.. asså man förstod ju såååååå mycket av allting :P
Imorgon blir det frissan, så jag hör av mig om hur det blev.. ^^
ha det,


maddeey♥
| |
#1 - - Anonym:

har du klipp koort? ;OO<3 haha du ville vell spara lång?<3

#2 - - Juliet:

asså det va jag Juliet som skickade det däär haru klipp kort jag e lite seg såå jag glömde skriva mitt namn XD<3

Upp