youre the sunshine in my life.

in med det nya och ut med det gamla.


Dagen var super :)
först var jag med till gunnel, min pappas faster, och åt mat där och sånt, sen kom mamma och anette och hämtade mig för att åka till coop och köpa korv, sen vidare till brandalsund där sebbe Q och markus S befann sig :)
haha det var kul. Vi grillade korv och hade roligt ^^ haha.
Men jag gjorde illa mig på fingret och det blödde och gjorde ont :'(
Och jag smsade såklart med bästavän typ hela tiden x) dumma jag ^^
Jag är fortfarande solbränd, i typ hela ansiktet -.- Tack GUD.
Imorgon är det sista lediga dagen och sen är det skola. Imorgon blir det att jobba arslet av mig med matte.
J I P P P I E.
men..
ha det,


maddeey♥

| |
#1 - - Anonym:

Hahah vad mkt korv det blev xD:P Stackare som har sol bränt ansikte :D

Upp