det finns bara en, och det är du.

Idag hade jag planerat att bara vara hemma och inte göra någonting - sova.
När klockan var 15:38 hade jag precis pratat klart med nicole på msn, hon skulle komma hit. Ja, jag har något konstigt minne, jag minns tider oavsett.
Jag skulle ha jobbat med engelska och svenska idag, men vi får se om det blir av. Annars tar vi det imorgon.
Det känns bra att jag äntligen har fått ett stadigt tag om mina arbeten i skolan. Trots att det bara är början.
Dessutom har jag inget annat för mig, borde nog äta, men det går inte.
HATA TANDSTÄLLNING.
Den 10:e November ska jag få tandställning på den nedre tandraden. Ja, efter ett tag hos tandläkaren tänker man lite så också.

Nu har jag precis börjat på ''New Moon'', ni som fattar - ja, såklart är det The Twilight Saga :)
 
madeleine♥
| |
#1 - - sara:

svar : aah , men sammie hjälpte mig att fixa det, så det kanske inte var dom, jag vet inte. men det funkar så det göra inte så mykcet längre ;)

roliga dagar för madeleine&sara is comming! :D <3

#2 - - sara:

svar: svårt att förklara, men det är sorlig som fan;) haha , självklart , det ska vara fint måndag och tisdag tror jag :D <3

#3 - - sara:

svar: svårt att förklara, men det är sorlig som fan;) haha , självklart , det ska vara fint måndag och tisdag tror jag :D <3

#4 - - sara:

svar: haha , ja :D

okej , tråååååkigt! <3

Upp