En Liten Chock

Det jag håller på med just nu är ju att blogga (?), men det jag gör när jag inte bloggar är att läsa en bok som heter ''En liten chock''.



Det är svårt att beskriva boken med rätt ord.. Så ni kan få en titt på vad det står på den inte alltför inbjudande baksidan.

- Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet:
1. En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstonde en gång.
2. En massa nya kompisar med samma intresse som han, det vill säga inte sport.
3. En ny personlighet.
Nu är det bara ett par månader kvar till studenten och Gustav har nästan gett upp hoppet.
Men så bildar Elin och han en pakt. De ska göra något oväntat
- något som gör dem mindre missnöjda med sig själva och deras förutsägbara liv. Något som gör att de slipper dö av trisstess och leda.
Det drar ihop sig till en liten chock...

Jag vet inte varför jag just lånade den här boken, men den såg nbjudande ut och jag kände att jag ville läsa den. Nu är jag på sida 158 och jag lånade den för två dagar sen. Jag kunde ha varit klar vid det här laget, men det är så mycket annat som kommit i vägen.
Hur som helst så tycker jag att det är en bok värd att läsa!

madeleine♥

| |
#1 - - emmae:

*sv:* haha, jaaaaaaa, det var också jättegott!:D skulle lätt kunna leva på det för alltid (h)<3

#2 - - sara:

svar : haha , jag tyckte väl att det var något som var fel, oops (a) <3

Upp