Ett kärt återseende, hoppas jag?

Hej allihopa, det känns skönt att vara tillbaka.
Trots att det bara var ett uppehåll på drygt två veckor.
En grej först...
Nu när vi närmar oss skolstarten igen känner alla sig väl hängiga och vill verkligen inte? Jag däremot känner mig riktigt taggad för ett nytt, dock sista, år på grundskolan! Jag har inte världens bästa betyg och enligt mig är de helt kassa! Så när jag kommer tillbaka ska jag se allt med nya ögon och börja om helt enkelt. Det ska bli skönt att å rätta till de misstag jag gjort under de senaste två åren, så jag råder alla att tänka positivt, det händer mycket under ett skolår, allt är inte bara läxor ni vet ;)

Nog med skola!
Den här sommaren har definitivt varit den bästa för mig, alla andra sommrar behöver vi inte prata om.
Två veckor kvar, nu ska vi se till att leva dessa två veckor fullt ut ellerhur? Sola och bada, sol och värme.
Älska nuet, för det är det störst som hittills hänt :)

Hur som helst, bloggen är omgjord och nu undrar jag förstås vad ni tycker om den? Blev det bra i era ögon? Kom gärna med kommentarer.

madeleine♥

| |
#1 - - Kia:

har saknat ditt skrivande hihi! Fin ny design! :D<3

#2 - - Melisa (::

hiihii aa den var jätte fin maddey! :D

#3 - - Anna:

Den är snygg! :) <3

#4 - - sarauusimäki:

svar: men typ :O haha.



fnfin design förresten :D <3

#5 - - emmas:

jag längtar också till skolan. Att träffa alla kompisar och börja jobba på riktigt. ;) <33

#6 - - anna:

sv; haha ja jag har märkt det :) <3

#7 - - patricia:

svar: nej, absolut inte korta ! :)

din blogg vart super fin (A)<3

Upp