Förlåt

Igår skulle jag som sagt sett på Babel, men så blev det inte.
Jag somnade efter mindre än 10 minuter.
Nu ska jag ta och börja rensa bort saker under sängen, det kommer bli ett sjuhelvetes jobb!

Jag har bara 40 sidor kvar av den andra boken, jag läste flitigt under natten ( jag vaknade vi ett och kunde inte somna om )
 


Om ni inte har läst dem, LÄS DEM!
Jag återkommer senare idag ;)

madeleine ♥
| |
#1 - - sarauusimäki:

svar : haha , men han har blivit längre ;) haha

okej , coolt (h) <3

#2 - - - Shop till you drop:

Svar: Klickade väl runt mej lite bland kommentarer antar jag :)

#3 - - - Shop till you drop:

hmm vet inte kanske tre eller 2 år. Själv då?

#4 - - patricia:

svar: jo det får jag, men 3000 sms räcker i en vecka för mig -.-' haha <3

#5 - - Felicia:

sv; har de kommit en 3;a, de visste jag inte, men då ska den införskaffas på direkten ;P

hahhaha ;D<3

#6 - - Anna - en fotoblogg om mitt liv:

Aw vad kul, ska länka dig nu i menyn :)

#7 - - patricia:

svar; haha, jag ska försöka :) <3

#8 - - Felicia:

sv; okeeey, ;)<3

#9 - - patricia:

svar: haha, jag ska :) <3

#10 - - Anna - en fotoblogg om mitt liv:

aw vad gullligt! :D

jag har bloggat typ 2 år, fast olika bloggar haha :P men denna har jag haft typ..halv år? ett år? men raderat månader och börjat om på nytt :)

dudå?

kraaam <3

Upp