Första, men sista dagen

Idag var det skola.. I ca. 40 minuter. Imorgon blir det en vanlig dag, alltså från halv nio till tre ungefär, och vi ska göra - ingenting.
Det som är dåligt med min skola är att man bl.a. har ett ''träningsläger'' i fyra veckor. Det börjar dagen då vi börjar i skolan efter sommarlovet. På träningslägret får vi jobba med ett speciellt projekt och vanligtvis så får niorna jobba som vanligt och sexorna,sjuorna och åttorna jobbar mest med att lära känna varandra, men inte den här gången. Nej! Nu ska niorna vara med på det med, jag som hade sett fram emot att börja jobba direkt. Sedan så måste jag betala 125 kronor för en ny nyckel också. Skit på er -.-'

Jaja, det var kul att få träffa alla igen.

madeleine♥
| |
#1 - - jenny:

sv:men eran skola verkar rolig :O<3

#2 - - patricia:

svar: haha, aa det kan vi ;) ja, nu har du sett (a) <3

#3 - - patricia:

svar: HAHAHAH, aa precis :O <3

#4 - - Kia:

sv: Vi vet (h) hahaha <3

#5 - - Anonym:

Tränings lägret är ju det enda ra 4 veckor att göra - INGENTING :PxD

#6 - - jenny:

sv:haha det är därför jag gillar den(a', för jag hatar våran, as mkt läxor och prov :(<3

#7 - - sara:

svar : kul att sa väligt lilla madde igen :) synd att vi inte träffades under lovet "/ <3

Upp