godmorgon

Hej, Idag vaknade jag runt 5, första gången. Andra gången runt åtta, tredje gången runt nio.. och tillslut gick jag upp tio över tio.
Det är nu vi kommer till det roliga, när jag hade gått ner och hittat en banan som jag skulle äta så ringer det på dörren.
När jag öppnar står det en kille som frågar efter ringvägen?
K - Hi, do you speak english?
M - Yes...?
K - Do you know ring?
M - *Tittar konstigt på honom*
K - Ring street, gross, blablabla..
M - *fattar att han är från frankrike tyskland när han säger gross*
M - no sorry, I don't know.

Haha och där står jag med min banan, ser förjävlig ut i hår,ansikte, har på mig min pyjamas.. etc.
Undrar vad han fick för bild av sveriges tjejer nu? X)

Ser ni vem detta är?



Denna person lyssnar jag på just nu ;)

madeleine♥
| |
#1 - - ANNA:

ARVIL ! (H) <3

#2 - - Felicia:

sv; okey, vi skulle åkt till nice men vi hann inte :(<3

#3 - - Anna:

sv; haha jag vet inte ;p men asså mitt har ju blivit mer rött eller vad man ska säga ;s ;p <3

#4 - - Melisa (::

ahHAAHHA, bästa ert samtal xDDD <3

Upp