GrönansomlågiLund

Japp, idag var det grönan för min,Gustavs,Simons,Erics och min pappas del.
Det var riktigt kul och jag åkte självklart INSANE! Två gånger, det var så lång kö, så därför åkte vi bara två gånger.
Och ni som undrar varför min pappa följde med... Spelar det någon roll eller? Jag kan bara säga att en av fördelarna var ju att vi fick skjuts hela vägen.

Måndag : Skola.
Det känns bra, visst gör det? Nu slipper vi fundera över vad vi ska göra om dagarna ;)
Det finns alltid någonting bra med det dåliga, visst?

Greif and sorrow



Låten är oerhört vacker. Tycker att den är värd att lyssna på!

madeleine♥

| |
#1 - - jenny:

sv:åh din tur apa :D

fast det va sol för oss på dagen, typ dog av värme men efter regnet så frös man ihjäl hahaah !xD

nej har bara sett han irl typ två gånger,fast inget snack dåra"/<3

#2 - - Melisa,:

Det är jätte tråkigt att skolan börjar , men som du sa det är kul för då har man ändå något att göra! :D <3

Upp