Inom en period av 24 timmar...

Som titeln på detta inlägg så kommer skolan inom en period av 24 timmar att börja.
Alltså, inom 24 timmar går jag i nian, inom 24 timmar kommer alla 94:or som börjar skolan imorgon börja i nian (utom de högt IQ begåvade 94:orna som har hoppat upp en klass.. eller dem IQ befriade för den delen heller. Eller dem som bara hamnat lite fel).
Det här året kommer skolan komma först för mig, det är första året någonsin som jag kommer vara det och jag hoppas på att det ska gå bra.

Roligt och kul!
M - Jag har tre mjölktänder kvar.
S -  Jag har en...
E -  Jag har en laktosfri tand.

Det blir helt tyst och ingen fattar någonting. Efter ca. 2 minuter börjar alla asgarva, inklusive min pappa.

madeleine♥ 
| |
#1 - - sara:

svar : det blev bra :) hahaha , du komer vilja vara en av oss sen , vi är coolast (H) <3

#2 - - patricia:

svar: nej jag har inte märkt ngn skillnad efter att jag började använda abtronic, inte en centimeter smalare eller ens 100 gram lättare ;) haha, ! <3

#3 - - Anna:

det där skämtet var väldigt roligt faktist! :)

#4 - - sara:

svar: tihi, tacktack :)<3

haha , då får du vara med i våran klbb (h) <3

#5 - - jenny:

sv:ja han gjorde den riktigt jävla bra :D<3

Upp