I've been changing, but you'll never see me

Hej, jag börjar med att förklara mig.
Internetanslutningen hos mamma  funkar inte, så nu vet ni det.
Dessa dagar har jag varit i Östertälje. Som planerat.
Det har inte hänt så mycket och därför finns det inte så mycket att säga, men imorgon händer det saker!
Då ska vi nämligen åka till grönan. Jag,Gustav,Simon,Eric och min pappa. Som ni fattar blir jag ensam med en massa grabs och trots det så känns det ändå väldigt bra. Nicole skulle följt med, men hon ville inte.
Hon lovade ju, och det känns inte så bra att hon svek mig, men vad ska jag göra?
Det roligaste blir nog att åka insane, vad tyckte ni om den?



madeleine♥
| |
#1 - - anna:

anton, annie, danne och filip och rikard. ;p< 3

#2 - - AGH:

aw tack göllunge! =D



vad har du hittat på med idag? kram.

#3 - - Kia:

Varför ska din pappa följa med? :)

INSANE ÄR HELT INSANE ALLTSÅ DEN ÄR SKITROLIG! :DDD <3

#4 - - Kia:

svar: jo! :)<3

#5 - - AGH:

jag har inte gjort så mycket, mest chillat..tips på bloggnamn på devote? min blogg är helt cp, när jag tar 600 på bilderna så kapas typ halva av :( är sjukt sugen på att byta till devote..



#6 - - Melisa,:

hahaha, inga kommentarer ? :pp

ahah nej men kan inte svaret på den frågan faktiskt (a)<3

#7 - - Anonym:

ja jag svek ju verkligen :P óm man inte vill kan man kalla det ett svek???

Hårda ord.

#8 - - jenny:

sv:ne fast vi skulle träffas där och åka ngt tsm, men det börja regna och massa så dom drog så det blev aldrig av "/

#9 - - anna:

sv; hah ah, venne. kmr ju isf. inte stänga ner mingamla, bara sluta skriva i den o kanske skriva lite i den nya ist.? ;p venne <3

#10 - - Anonym:

askul! förfäääään

Upp