jag gör vad jag kan

En ny dag, nya tag.
Klockan börjar närma sig ett och jag har inte fått så mycket gjort.
Ätit frukost  har jag i alla fall hunnit med ;)
Jag som är ett ''filmfan'' började kolla på Wild Child nu för ett tag sen, det är en kvart kvar av filmen, men jag tyckte att det var dags för mig att blogga och svara på kommentarer.



För er som inte har sett den är det definitivt en film jag rekomenderar.
Den handlar om en Poppy som uppför sig väldigt dåligt mot sin pappa och hans nya flickvän i Malibou. Efter att mamman dött är det ändå ganska förståeligt, men pappan får nog och skickar henne till en engelsk privatskola. Den stora frågan är förstås hur hon kommer klara det med tanke på att dem har väldigt skärpta regler tillskillnad från vad hon är van vid.
Om du har sett den, vad tycker du om den? Jag tycker att den är en superbra film :)

Nu när jag har börjat blogga igen hoppas jag förstås på höga läsarsiffror, för att hålla dessa siffror uppe kommer jag uppdatera ofta så ni har något att se fram emot när ni klickar er fram till min blogg ;)

madeleine♥
| |
#1 - - Anna - en fotoblogg om mitt liv:

riktigt snygg design! ♥

#2 - - Anna - en fotoblogg om mitt liv:

aw tack! :D den filmen är riktigt bra, han är riktigt fin! :D

#3 - - patricia:

svar: jag får ha den på, så folk kan ringa & sånt, jag får smsa också men det blir ju dyrt för mig ;) så jag smsar bara i nödlägen ;) haha <3

#4 - - Angelica Ståhlbröst:

Jättesöt blogg ;)

#5 - - anna:

sv; haha nej bara ett test och det gick inte bra (a) haha <3

#6 - - Anna - en fotoblogg om mitt liv:

vad har du gjort idag? kraam

#7 - - Kia:

den filmen är braa! :)<3

#8 - - emmas:

svar: måndag-torsdag. ;) <33

Upp