like I should be happy

Idag var ännu en onödig dag.  Hallå? Vi går faktiskt i skolan för att lära oss, inte för att lära sex-sjuor hur man ritar berg.
Ja, jag fick lära dem i min grupp hur man ritar berg, och jag förbannar Simon K, den jäveln var sjuk och jag var tvungen att ta hand om min grupp.
Om det är det här som det menas med att vara nia, säger jag upp mig.
Efter skolan så bakade jag och Nicole kakor. Ja! det gick bra, tills pappa kom och sa att vi gjorde fel.
Pappas kakor blev bra... dem jag och Nicole gjorde hamnade,mosade, över hela mig. Utomhus, på studsmattan.
Jag skojade lite och åt kaksmulor med hela ansiktet och sen när jag fick kaka i näsan och skrattar,som fan, gör hon på något sätt så att jag fick kaka i bh:n...

madeleine♥ 

| |
#1 - - patricia:

svar; haha, ja du måste se den, den är grymt rolig ! :) <3

#2 - - sara:

haha, det blir nog bra :) jag åker om det är fint väder ;) <3

Upp