Tillbaka!

Nu ska ni få se bilder från den fiiiina stranden och bilder från den fiiiina vägen till stranden på Utö.
OBS! jag tror inte att det finns några normala bilder på mig.



Mormor cyklar på min cykel.



jättefula.



Bakom cykeln, mamma skjutsade mig.



På den sidan där det inte fanns någon väg.



Väldigt vacker bild på bakdelen av cykeln.



väldigt fin.



jättefula, i och med att vi har kommit fram så slutar även bilderna här.
(jag står och pratar i telefon)

Ja, det var väldigt trevlans där och det var varmt och mysigt.
Men bra saker för med sig dåliga.
Jag fick jätteont i huvet på vägen hem och det var väldigt sent. Trots att det var så sent så stannade vi på.. McDonalds såklart ;) Haha, men jag ska försöka springa bort en del kalorier nu idag.

madeleine♥

| |
#1 - - JONNA:

sv: haha jag håller med dej totalt sötnos ;)

#2 - - anna:

du pratade med mig där på bilden va? stolt (a)



#3 - - sarauusimäki:

har du blonderat håret ? ;) <3

#4 - - Kia:

sv. okej tack! :D <3

#5 - - Felicia:

sv; haha vet inte vi åt ofilé me potatis ist ;P<3

#6 - - Felicia:

*oxfilé

#7 - - patricia:

svar; hahah, redan fixat :) <3

#8 - - Felicia:

sv; nej fyyyy, aaah asså betyg o allt! :O

och du då som börjar nian :ooo<3

#9 - - patricia:

svar; tack :)<3

#10 - - sarauusimäki:

svar: haha , vi vet (H) aha okej :9 det var fint :) <3

#11 - - Melisa,:

hahah du ser jääätte sur ut på typ den andra bilden tror jag att det är? :)) <3

Upp