Back to buisness!

Shit, att jullovet skulle vara såhär fattigt på saker trodde jag inte.
Egentligen ska jag inte klaga, jag gillar att vara hemma och sitta instängd på mitt rum... Sluta ljuga, Madeleine.

Jaja, jag har i alla fall min musik och sånt så jag klarar mig.
Det enda jag tänker mycket på är när skolan ska börja igen och hur jag ska få upp mina betyg och hur lärarna har behandlat mig den senaste tiden. Jag tycker att dom flesta inte beter sig som lärare faktiskt, inte riktigt. 
Jag vet att ni säkert tycker att jag har fel, men ni är ju inte jag, ellerhur?

Nyår ska hur som helst spenderas i Östertälje som förra året, men det blir dock inte med samma männsikor ;)
Vi får se hur det går och håller tummarna för en lyckad kväll (inte för att jag vet vad vi ska göra, menmen :p)
Vi ska tydligen ha på oss finkläder... Hmm, det blir ju svårt för mig som inte har några, haha.
Det blir stan imorgon, syftet ät förstås att hitta någonting fint!

madeleine
| |
#1 - - luckeboi:

sv; tack! Jag vet inte riktigt. Jag klickade bara in på din blogg. Den är najs ;) Allt bra?

#2 - - Jennifer:

sv;haha nej jag tror jag vill ha kvar den;)

Upp