happy meal?

Hejhej :)
Dagen var väl inte något speciellt, men när vi var på donken så var det ett par gamlingar som åt där :P
M = madeleine
I = ida
~
M: haha vad kul att gamlingar äter här
I: men vafan dom äter ju happy meal
M: haha nej?
I: kolla då.
jag vänder mig om och kollar, dom är typ 60 - 70 bast och käkar happy meal :O
M: hahah dom försöker verkligen vara yngre.

slut på samtal.

Det har varit sådär att praoa, det har varit skönt att inte vara i skolan, men det har varit fett tråkigt att inte göra ngt.
Hm.. men yepp, imorgon är det sista praodagen och vi hoppas på att få gå lite tidigare :)
Sen blir det bio :D vid halv 7.
Juste växlade in mina 50 öringar idag och jag fick 223 kronor för det + en vinst på trisslott, fast dom jävlarna tog 5% av mina 50 öringar!! :O skaffa er ett liv, istället för att livnära er på en 14 årings pengar :'(
fast haha det var inte så mycket pengar egentligen, typ 11 kronor o nåra öre.
Hmm.. det har inte hänt så mycket :( men ja..
Ha det gött<33


maddeey♥

| |
Upp