IIIIIIS är kul :)

Hejhej, gissa vad?? jag har gjort illa handen! varför? jo för att jag ramlade på is.
Jag ska gå till bussen med johanna och hennes syster, det är nerförs backe hela vägen.
Och jag ser en ''is bana''och självklart måste jag testa deeeen!
När jag märker att det går fort börjar jag springa på sidan av isbanan istället och självklart - ser jag inte plastpåse som ligger där och väntar på mig. -.-''
Jag springer på den ramlar och slår i arslet som fan, handen blev helt blodigt och snön med.
HAHAHA jag skojade, nej med jag gjorde illa handen ;O
Och sen var det någonting mer, men jag kommer inte på det.
Jag tror jag kan lida av  lätt alzimers... tror jag.
Yees, men aa.. nu har jag glömt ;O
haha ses, skriver snart mer;)


maddeey♥
| |
#1 - - Meelisa ;D:

AHAHahahha Bästa att du Skulle testa xD ahhahah

#2 - - emma&patricia:

Var med och tävla i Veckans blogg hos oss. Nominera en blogg du gillar, antingen någon annans eller din egen blogg. Hade bra! /emmapatricia

Upp