iiiiis är det bästa :D

Hejhej :)
Nu är jag hos johanna nu :)
Okej, nu är det såhär att jag har kommit på att is är det typ bästa som finns ^^
Jag o johanna skulle hem till henne för att vara en stund, och vad finns där utanför hennes hus om inte is!?
Hahaha det är typ saltskogs brantaste backe och den är full med is, såklart måste jag gå upp för den, hah det gick ju bra -.-'' men iaf.
Jag har hittat saltskogs wannabe-gangsters!! haha det är skit ungar från typ gårdarna som hänger här ;P
Asså åh. Dem är så jobbiga :o hahah fjortis - gangsters det är vad dom är :P:P
idag ska jag till pappa och jag längtar verkligen, för pappa har köpt ny tv/dataskärm till mig ^.^

Back to the ice..
Jag var på väg till johanna och så ska jag gå uppför backen, det gick ju väldigt bra!
jag ramlade och ramlade och ramlade sen så gick jag där det var lite mindre halt,men där ramlade jag ju baklänges såklart ;P
hahah det var precis som på film^^ jag ramlade rakt bakåt och så flög benen upp, hahahah det var ju kul, till en början, sen kom det folk och kollade på mig ._.
hahah  men ha det gött<3


maddeey♥

| |
Upp