mmm...marabou

Hejhej :D
just nu älskar jag att skriva : mmm....marabou, men jag har inte ätit någon på länge :(
Idag var det uppdrag städa. På praoen alltså...
Ja, det ick ju bra idag, städade på sällen som glömts bort.
Det kom tjejer (såklart, det är ju en butik full med klänningar) och provade klänningar idag, igår var det ingen som kom.. :O men iaf, dom kom och så fick jag och Liefvergren kolla på och typ komentera :D
Vi lärde oss hur man skulle göra om någon ville prova en klänning som satt på en skyltdocka. Gissa hur man skulle göra? Det är ganska enkelt. Vet du inte? du får 3 gissningar. Fan vad dåligt du är. Man tar av dockan klänningen och ger den till personen som ska ha den på sig -.-''.
Du är en SKAM för sammhället!
jag skojar  host*inte*host :)
Hmm.. det var någonting jag skulle nämna, men fan mitt guldfisk minne, ja, mitt guldfisk minne sitter där och jag kommer inte ihåg var det var :'O
hmm.. okej, när vi skulle äta mat eller rättare sagt när vi skulle när vi skulle gå tillbaka så såg jag en tjej som var typ helt blek, men hennes öron var typ värre än tomater! Dem var helt rosa/röda/blåa, stackars.. :(
Det finns jättefina kläningar där vi jobbar och så finns det jättefula. Det finns typ vissa som har en massa paljetter över hela klänningen och.. det finns paljetter på varenda klänning. Asså tagga ner lite.. :O
min mobil hade inte något batteri så jag kunde inte ta några roliga bilder men en bild på min trolovade finns det.

BIRGITTA min älskling! släpper dej aldrig!! eller nja, när veckan är slut så måste jag ju ^-^
Ha det gött<33


maddeey♥
| |
Upp