neon funkar alltid ;)

hejhej :)
När jag var på väg till bussen efter praoen så var det en tjej som kollade på mig och så sa hon från ingenstans:
- dina skosnören är ganska snygga.
Jag typ kollade ner på dom och ba:
- hah aa
asså den där tjejen var ju typ lika gammal som jag:P
nu undrar ni ju: vad är det med dina skor? och jag har svaret , haha!
Dem har .. .. . . . . .. neonrosa skosnören!, fast dem e ganska smutsiga nu, men det är ju bara att tvätta.
Så mitt tips till er är, ha på är neon färger! folk kommer kolla på dig och tycka att du är astuff som vågar ;)
Det ska ju synas oxå, så köp inte ett par neonlysande underkläder. Men om du går med bara underkläder på stan så kan du ju göra det om du vill (?)
Det var lite kuuul:P
Jag har typ astråkigt och när jag har tråkigt håller jag på med mitt hår.

yepp, det är ju inte meningen att det ska bli fint heller :lO
ha det gött<33


maddeey♥
| |
Upp