rökhosta... (?)

hejhej,
ja nu har man fått rökhosta oxå, jag visste att det skulle komma någon gång.
Fan asså jag får sluta med hasch.
Det kanske är bäst att sluta med alla droger som jag tar, men vafan dom är ju mitt liv!!
Naej, nu driver jag med er alla, jag tar inte droger host*not*host asså det är ju så dåligt att ta droger man blir ju så hög så man inte vet vad man håller på med host* jag vet * host och sen så skapar man en dålig miljö för sig själv och för alla andra i sin omgivning host* öhh.... jag vet inte vad jag pratar om* host.
Okej, nu känns det som om vi ska få det här klart för oss alla.
Jag är på ett väldigt host*host*host humör idag, eftersom...... <-- fyll rutan.
okej jag fyller den själv eftersom jag iaf vet vad som ska eller borde stå där, vänta dadadada: jag tar för mycket droger ;)
Yes, men nu är det dags för mig att kuta runt mitt hus och leta efter en barnfilm ;)
Sen ska jag sitta i min säng, ha det lite mysigt och titta med tårar i ögonen på omslaget -.-' eftersom jag antagligen inte kommer hitta den jävla filmen :D
ha det gött och ha en trevlig allahjärtansdag<33


maddeey♥
| |
#1 - - malin:

men madde tar du droger?

Upp