To day the earth, tomorrow the world!!

OK!
En ny plan, här är den!
Lyssna noga, den här informationen är bara för dig och jag kommer bara berätta det en gång.
Jag och min kompanjon har bestämt oss för att bli vänner med aliens, min kompanjon har just nu en ytlig vänskap med en av dem.
Vi ska bli vänner med dem och ta över världen!
Det första ska vi ska göra är att mörda puckot.
Hahaha planen är inte omöjlig, men det kan bli lite svårt, för jag är inte säker på att dom vill vara med och döda puckot, men det går säkert jättebra ;)
Vi kommer ta över världen efter det, och så ska vi införa en lag oxå :
Alla får misshandla puckot, men bara puckot ingen annan ;)

En sak till, jag har ett par gossedjur som är på sängen och vad ser jag om inte - att en ligger på golvet!!
Gossedjuret (som är en hund) ligger uppochner och ser väldigt död ut.
Mitt förhör börjar, men ingen ville berätta vad som egentligen hänt, faktum är att de inte ville säga någonting.
Jävla gossedjur. Riktigt dumma är dom, vill inte säga någonting.. Usch vad dum man kan vara.
Kollade på "Spiderwick" idag, den var riktigt bra faktiskt ;)
AKK<33 ^.^


maddeey♥
| |
Upp