det var fett roligt!

Nu är det snart slut på den här dagen, det var jätteroligt att få vara med om det här roliga!
Okej, för er som inte fattar vad jag pratar om så:
Jag, Ida , Simon och Eveliina firade Johanna från igår (lördag) till idag och det har varit jätteroligt.
Vi tittade på Wallander, ''When a stranger calls'' och ''Supersugen''.
Alla blev typ jätteförvånade över att jag inte tittat på American Pie, men vad ? Xd
Yes, men sen idag så besatämde vi oss för att gå till ica maxi, men ida och jag diggar inte maxi så vi gick till coop!
När vi hade köpt lite gott på coop så var jag TVUNGEN att gå på dammen (det var is såklart)
Simon hängde på fast när jag står mitt på dammen då ropar ida : kolla vad det står på skylten!
Och gissa vad det stod? FÖRBJUDET ATT BETRÄDA DAMMEN..
Jag kutar tillbaka och Johanna typ kissar på sig av skratt.
På vägen hem till johanna så börjar Simon och Ida disskutera om rasism och sånt, det var ganska roligt att höra hur de sa emot varran, men ändå stod för samma sak -.-''
Hahah det var roligt i alla fall :)
Tack för helgen!<333


maddeey♥
| |
Upp