jaha, men vänta, va??

Hejsan alla goa och glada.
Okej som fortsättning på min '' brutala bitchfight'' med sara så, ja som jag sa att jag skulle göra, slog jag henne på huvet, i magen och sen en fin liten spark på kissblåsan x'D
Haha hur bra får man inte vara, men hon har lidit tillräckligt för en tid nu så.. ja, jag ska nog inte slå henne på ett tag om inte hon slår mig förstås!! Då är det synd om henne.
En sak till, vad roligt att det faktiskt finns folk som kollar på min blogg, en liten kommentar skulle inte skada heller ;)
Ja, men den här dagen var väldigt irriterande! Om jag bara fick så.. stackars liten!!
Ingen fattar vad jag pratar om ellerhur? Okej, från början. Jag har råkat ut för en attack från min bästa vän (?)
och den hon är med nu, usch, ord kan inte beskriva. Om jag fick slå upp näsbenet, slita ut benen från kroppen, trycka ut hjärnan ur huvet, då skulle jag vara nöjd, men nejdå. Det finns en lag om sånt. xP
Gissa vad?! jag köpte en jacka som kostade 1,300, från början men jag fick den för 324,50 kronor! <--- FYND!! typ.
Sedan när jag var på stan så träffade jag ett par sköna männskor<3
Men nu sitter jag här, skriver fort som fan,eftersom jag inte får sitta vid datan egntligen. Förrens jag gjort läxorna, men pappa är och hämtar J, så det är klart att man passar på!


maddeey♥


| |
#1 - - Susanne:

Madde du verkar vara en brutal liten tonåring!?

Upp