Okej, nu är det slut..

....på att käka en massa godis!
Fan jag äter godis hela tiden, jag sitter faktiskt just nu och äter godis ;P
Hahaha jag ska försöka att inte äta på 1 månad, lycka till madeleine, tack madeleine.
Igår trodde Ivan att jag försökte ta självmord och att jag skar mig.. ;O
Men ja, jag bråkade med min pappa och sa att jag ville hoppa av skolan och sånt, men vem vill inte det ibland?
Och en sak till, bara för att jag är lite trög behöver inte alla hålla med om att jag är dum i huvet...??
Usch på er. Gissa hur mycke jag jobbade i skolan idag!!!
5 hela tal!! Jag är väldigt stolt över mig själv! ;P
En liten hälsning till Jennifer, eftersom hon håller koll på min blogg <3
Och nyss har jag fått veta att min bästa vän mår bättre utanmig, så jag ska lämna henne ifred och låta henne vara för sig själv och med den personen-som-jag-inte-får-döda-pga-en-spec-lag.
Det är hon som förlorar. Jag till en viss del, men jag kan ta det, jag är van vid att människor inte kan stå ut med mig.


maddeey♥

| |
#1 - - Anonym:

finns, (: <3 förresten hur går det med godisätandet? :)

Upp