hejsvejs

Byebye for this time


Hej, för en sista gång.
Jag ska ta en bloggpaus nu. Ingen verkar ju orkar lägga ner tid på att kolla min blogg så jag lägger av nu.
Tills vidare. Börjar nog skriva i september/ oktober någon gång.



gillar du någon just nu ? :) <3
vad är ditt bästa "sommartips"? :) <3

svar;
nej :)
dricka mycket vatten ;)

Du vet min fråga , som jag har frågat dig tusen gånger om men du inte svarar ;p Men nu lovar du att svara Ärligt MUAHAHAHAHAAHA<333333333

svar;
jag har ingen aning om vad du pratar om

- Vad är ditt favoritplagg? :)
- Vad var ditt första intryck av mig?<3

svar;
hmm.. det måste vara mina tjocktröjor
sööööööt :)


maddeey♥
| |
#1 - - BästasteBästis<3:

Jag orkar lägga ner tid (a)<3

#2 - - Johanna:

sv; haha, då ser det rätt ut, haha !<3

#3 - - Simon:

ÄLSKAR DIN HEADER!!!! :)

#4 - - simon:

Veckans blogg på min blogg nu, slumpar en vinnare! Kom och anmäl dej vetja ;)

Upp