just a little bit of hope

I'm trying to live, but it doesn't work.


Dåligt väder, men det är bra! För då har jag en till anledning till att vara hemma X)
Eftersom jag jobbar och så, så har jag blivit jättetrött och orkar i stort sett inte göra någonting. Förlåt alla ni som ville vara med mig, men jag har inte orkat eller haft tid :(
Igår köpte jag en massa chips/godis/dricka till mig själv, men jag har knappt ätit upp något av det O___o

På eftermiddagen, vi typ 6, åkte vi till mina kusiner. Linus,Dennis och Malin. Det var skojsigt!
Ja o malin hade det bäst :) Hon fixade mitt hår fiiint :D






man måste leva upp till så mycket för att bli accepterad, inte bara jag det är alla.
Trots det, så är det leendet som får en att fortsätta.

:)

Imorgon blir det att vara hemma igen - skönt.
Jag har lärt mig att uppskatta min tid hemma mycket mera nu, det kommer bli jobbigt när jag måste sätta igång och jobba på heltid utan att kunna komma hem till mina föräldrar, att antagligen bara komma hem till en tom lägenhet som är tyst och mörk. Usch, jag inser nu vilken lycka det är att bo i ett hem där man inte måste sköta allting själv.
Jag behöver inte oroa mig för hur mycket pengar jag får varje månad och om det kommer att kunna täcka alla utgifter och allt jag skulle kunna göra. Det kommer bli skönt, visst, men ändå inte. Jag älskar att bo hemma.

maddeey♥



| |
#1 - - Johanna:

Madde, du är världens sötaste tjej <3

Älskar dig<3

#2 - - Kia:

söööt! Gillar bilden i mitten mest! :)<3

Upp