Glamourkväll

See me as i slowly turn to grey.



Ikväll blir det glamourkväll på pub i sthlm med jennifer B  :D
Det kommer bli suuuuperkul, vi ska bli sminkade och få goodiebags ;) Hihi :D Det blir roligt värre ^^
Idag var vi på utflykt till drottningholm med grupp2, det låter säker helt sjukt, men vi är indelade i 3 grupper och jag kom i grupp2 med ett par goa männskor ;) Om ni nu ska åka till drottnigholm någon gång, AKTA ER FÖR FÅGELBAJS! Usch, det är så äckligt och fåglarna flög över en hela tiden :O

Imorgon ska jag vara konferensieer, eller något sånt, på skolavslutningen tillsammans med Adam Wikman.
Jahopp, vi får se hur detta slutar ;P det blir mycket improviserande så jag kommer säkert säga någonting helt sjukt  :S
Aja, hej här kommer jag sommarlov! Det ska bli så skönt att komma ifrån allt och alla, eller inte riktigt alla :P
Menmen, här kommer lite bilder ;D



sara K och my, hihi :)



jag ville gå in i laburinten, men my hann före :o



petra och jennifer på niornas fest. (vi serverade)



hej matsal?



tyvärr kommer jennifer döda mig efter den här bilden ... så det blir inga fler fiiina bilder på henne :(



sara kanske oxå mördar mig...

men det får jag ta! ;)

maddeey♥

| |
#1 - - Anonym:

Förlåt för igår, du vet vem jag är..

Upp