butterfly

The place were I wanna be, is were this sad story comes to an end.


Jobbigt att jobba. Tråkigt också, det är skit tråkigt att vara på jobbet och göra samma saker om och om igen.
Hur i hela världen orkar vuxna göra sånt år ut och år in?? Det måste vara riktigt tröttsamt om jag tycker det är tråkigt efter två dagar.
Jaja, jag håller på att försöka ändra mitt ordspråk lite grann, så om ni reagerar på vissa saker är det därför. Jag ska försöka att inte svära och sådär... inga förkortningar heller, det är ju bäst om man kommer ihåg hur man stavade saker på riktigt också. Ellerhur?

Pappa och jag åt på Mcdonalds idag och på vägen hem var det broöppning (såklart) och sen kommer vi till en rondell och här kommer jag med bästa kommentaren :
'' Vilken ful rondell, typ wannabe jordnöt ''
Jag sa det seriöst också, den såg ut som en jordnöt, en väldigt stor jordnöt. Från min synvinkel åtminstonde.
Sen kom det trakasserier från min sida om tidningen KING som verkligen är en bög tidning, förlåt ni som tycker om den, men det är så fult! Verkligen wannabe supermodeller eller något sånt.
Innan jag glömmer bort det så ska jag önska alla som följer min blogg en trevlig midsommar :)

Dem enda jag har varit med under sommarlovet är;
- bästavän
- simon
- tim
- sara
- adrian
- adrians kompis
- eric
- johanna
Vill vi att det ska se ut såhär? Nej! jag vill vara med fler. Om ni undrar så har jag varit med dem som står på listan i stort sett tillsammans.
Låt mig lida, gör det. Jag vill vara med dig! Hihi.

Vet ni? Jag har blivit ganska bra på att rita ... Så jag ska fixa MVG i bild, eller ja, jag ska försöka i alla fall.
Fast i och för sig så ritar jag bara oseriösa bilder hittils, men det kanske jag ska ändra på.
Min berättelse som jag skulle skriva går inget vidare... ge mig förslag eller typ en mening som ni skulle vilja ha med.
Jag har en jättebra idé! Jag skriver en berättelse som jag och ni kan skapa tillsammans :D
Om ni kommer med en mening som ...
'' hon gick rakt in i papperskorgen '' eller '' han sökte naivt efter spåren från hans marsvin Pumba, men det var förgäves''
Jag tror ni fattar haken. Ni kan vara seriösa, oseriösa eller bara skriva vad ni känner för!
Jag väntar på förslag och meningar :)

maddeey♥
| |
#1 - - Johanna:

Mig har du oxå varit med :D<3

Vi måste åka ner på stranden en vacker dag ;)<3

haha, puss<3

#2 - - Filip:

va med mig någon dag ? :)<3

#3 - - Kia:

vi kan va någon dag? :)<3

#4 - - Nicole <3:

Vi skulle kuna vara men, ja da maste du flyga :P (saknar dig) <3

#5 - - emmas:

det är inge bra att du tycker att det är tråkigt att jobba, men du får ju pengar. ;) Vad jobbar du på? :) <33

#6 - - martinorden:

och så flög han ut igenom fönstret!!

Upp