Konstant eller inte, det går ändå skit.

Don't get to exided.


Jag är in åt helvete så jävla skit damp åhhhhh!!!!!!! så jävligt irriterad!!!!
Jag tyckte bara ni skule veta det.
Jag fick G + för min svenska uppgift (novellen) tycker ni att det är rättvisst?? Nej, det tycker fan inte jag! :O
Den är väl värd minst VG, eller har jag fel? Det är bara för att vår svenska lärare favoriserar elever och hatar andra.
Och jag är en av dem som blivit utvalda bland dem som är hatobjekt. Tack säger jag bara.
Menmen... Igår pluggade jag och det blev ingen uppdatering. Men gud vad jag är sur :O Kunde hon inte varit snäll och gett mig VG eller nåt? Nejnej, gör livet surt för mig bara. O___o
Idag i skolan så var jag katt :D haha nicole och sara K tuperade mitt hår och målade mig lite fint ^^ JAg bjuder på alla saker ni sa om mig, varför bry sig när det bara är skitsnack?




Gillar den här låten mycket :D









jeje...

maddeey♥
| |
Upp