i vått och tortt

everything ends up happily after all.


Om jag kunde säga just i detta nu att mina betyg kommer suga hästrumpa nästa år ljuger jag.
För jag har nämligen gjort upp en plan som ska ta mig hur långt som helst! Hahah, den är skita bra! :)
Jag har gjort en lista på mina betyg-mål tills HT 09. Det kommer fungera, hoppas jag...
Jaja inga dåliga tankar nu.
Det här är ideér till min berättelse som jag ska skriva om;
- En resa.
- Känslan när man inte riktigt är med, utan bara ''övervakar''
- Fortsättnig på min förra novell.
- ? 

ni får gärna fylla i ;)
Jag har det supermysigt just nu :D Mozart ligger på min säng och kurrar jättemycket, jag sitter på golvet precis under honom och skriver lite på bloggen och sånt.
Klockan är typ elva och jag orkar inte sova, det låter sjukt, men jag orkar inte med det. Jag vill ha en massa böcker som jag kan läsa! Jag ska nog gå tillbaka till det stadiet när jag läste mycket. På ett konstigt sätt tror jag att jag var duktigare i skolan när jag läste. Det är skönt att sätta sig ner med en bok och bara kunna låta sig själv slukas av den känslan :p jag låter konstig som vanligt, men det är sån jag är.
Filip, jag är inte sur på dig mer, visst blev jag besviken, men du hade dina anledningar. Jag älskar dig såsom du älskar mig. Jag tror inte att jag skulle klarat av sommarlovet utan dig. Eller alla andra som känner sig ledsna för att dem inte blir nämnda. Er ska jag oxå träffa någon gång ;)

Nu ska jag surfa på nätet, sov gott sverige ;)

maddeey♥

| |
#1 - - Filip:

Ah bra , vi måste ses någon dag, <3

Upp