free fallin'

for beenig so small, you seem so strong.


Ja, nu är jag hemma. Nicole är inte med mig :(
Aja, igår sov jag hos nicole (för alla er som inte fattat det) Och jag polade med Tim,gustav,eric,simon,filip,nicole och sara. De två sista var ju självklara eftersom att jag och sara sov hos nicole ^^.
Det var kuuul :D Sara somnade snabbt och jag och nicole kunde inte sova, vi försökte i två sekunder, så vi snackade och sen så skulle jag ta täcket från sara eftersom hon hade sovsäck och täcke medans jag inte hade någonting. 
När jag drar så säger sara :
''öh, som fan,hej,usch'' och lite andra saker :P Haha vi kletade handkräm i hennes ansikte. Hihihi XD

Jag sitter då helt ensam hemma just nu. Pappa har fixat lite massa gott till mig som jag kan svulla mig i. Tack för att du göder mig pappa!
Visste ni att om man blandar SPRITE + FANTA EXOTIC = GODASTE SMAKEN PÅ LÄNGE!
mm.. jag ska döpa den här smaken till ... sprifa! X)
Men men, nu blir det lite bilder ( ursäkta att jag ä så ful på dessa bilder XP )

















maddeey♥
| |
#1 - - Patricia:

haha, måste testa det där med fantan & spriten :) <3

#2 - - Nicole <3:

Hihi sprifa :P fett kul måste testa!

Ursäkta för att jag är så ful på bilderna

(bjuder som fan)

Detta måste verkligen göras om<3<3<3

#3 - - Melisa:

Men gud vad snygg du är på den andra bilden madde ;) Grr, <3

Upp