Drew you insane.

life isn't about finding yourself, it's about creating yourself.


Glad midsommar,eller nåt.
Det började med att jag vaknade. Min första tanke var midsommar. Det var ingen speciell känsla över det eller någonting. Det var bara en helt vanlig tanke. Nu tänker ni säkert '' och hur normala tankar har hon?'' Men det kan jag säga att jag har ^^
Jag gick upp såg att vi hade två sorters peeling ''krämer'' och tänkte att det var värt ett försök. Tog det i ansiktet och kände mig riktigt len sen :) Rekomenderas! 
Jag cyklade efter det till pappa.
När jag satt vid datan hörde jag ett konstigt ljud och tittade ut genom fönstret. DET HAGLADE! hur f*n kan det hagla nu tänkte jag. Sen fortsatte det bara att regna osv. 

Mina kusiner på fyra och sex är här med sina föräldrar (självklart).
Vi åt mat och pratade lite, såklart ville mina kära kusiner hoppa studsmatta med en trött madeleine. Madeleine följde med ut och hoppade högst :D En känsla som man ofta kan få när man hoppar är ju att man bryter benen. Ingen trevlig känsla. Den här gången kändes det som om mina smalben gick av på mitten båda två. Usch, det var hemskt. Man vet ju att man inte bryter dem, men det är ändå obehagligt. 
Det som är bra med att mina kusiner är så små är att dem vill leka och sådär.

Nu ska vi sova, jag och min kusin dennis ( som är sex ) resten åkte hem. Tråkigt, tråkigt :(
Men jag och Dennis kommer ha superkul!
Vi hörs imorgon.

maddeey♥
| |
#1 - - emmas:

svar: det är ju det som är huvud tanken. :) <33

#2 - - sarauusimäki:

haha. japp :)<33

Upp