du är den största anledningen till att jag inte ger upp.

jag älskar dig.


Godmorgon, godmorgon :D Klockan är elva.. typ. Xp
Min dag : tillbringades tillsammans med en massa pöjks och flicks på AstraZenecas sommarforskarskola. Det var skoj! Adrian var där, Bs,Sara K, och lite andra människor som jag kände igen från förra året :)
Det hände en liten olycka tillråga på allt.. Min mobil gick sönder och nu fungerar den icke mer :( RIP.
Så.. alla era nummer jag inte har, langa! Jag vill inte tappa kontakten med någon okej?
Jag måste erkänna för alla att jag har ett beroende.. men jag kommer inte säga vad :O det räcker med att gustav o co. mobbar mig O_____o
Jaja, det blir mer ''intressant'' bloggande imorgon :)
pösspöss

maddeey♥
| |
#1 - - ANNA:

i wanna kno madde haha ;D



jag kan inte gå på sommarforskarskolan :( men nästa år? (a)<3

#2 - - Faster:

Du Maddis... vi ses på fredag! Dennis ser verkligen fram emot det och att vi ev kommer att sova över hos er! :) Kram från mig till dig!

Upp