Be as you like, I don't judge

Hejhej :)

Jag tycker att jag borde få beröm faktiskt! Jag har varit jätte duktig.
Jag har tvättat två maskiner och är inne på min tredje ^^ och så har jag städat mitt rum, någorlunda..soch den här gången så hade jag tillochmed lagt ett överkast på min säng!

Idag hade vi besök av min faster och några till och vi kan ju direkt säga att dem inte var där för min skull, men det var kul iallafall. Jag följde med min kusin Dennis, som är 5 år, och simmade. Eller .. det var jag, fasters kille och min andra kusin Rebecca som badade i äventyrsbadet, men sen gick vi till dennis och min faster och tittade lite på vad Dennis kunde göra :)
mina kusiner är typ beroende av mig :P haha dom typ säger alltid : madde,madde kom och kolla. När dom var mindre kallade dom mig för mamma :O
Hah, ja.. jag vet inte riktigt vad jag ska säga..
okej, jag  har gjort om bloggen lite. Vad tycks?Bra?Dåligt? varför? haha nu låter jag precis som våra lärare :P
Men ärligt, ser det bra ut eller är det bara helt ''öh.. okej'' ?
Japp,japp nu är klockan 18.04 och det är ungefär 2 timmar kvar tills Wipeout börjar på kanal 5. Så ja.. jag har ingenting att göra. :o.
ha det gött <3


maddeey♥
| |
#1 - - Kia S:

svar: haha sov du klockan 8? <3

JA wipeout är bäst! :D

#2 - - Kia S:

det blev fint :) <3

Upp