det bidde en liten tös :D

Hejhej:)
igår föddes den lilla :P det blev en liten flicka det.
Ja, jag känner mig ju inte annorlunda bara för att jag har fått ett syskon (på pappas sida) .
Jag trodde det skulle kännas väldigt annorlunda, men det gjorde det inte. ^^ Välkommna mig i klubben , haha.
Annars var det komfa igår och det var kul :) filip jag o anna var helt klart bäst där :P
Fast på den där UG gruppen var det fett kul när vi typ spelade en massa spel, då var det jag,anna,kia,ida och lille filip :P ne, skojade bara.
Idag blire komfa oxå. klockan 11 den här gången. Annars brukar det vara klockan 10 :O
anna o jag ska ta hand om fiskedammen , hehehe det ska vara en basar :P
Eftersom det är den 7:e idag kan man typ gratta mig ^^ jag fyller år om 7 månader :P
Hahaha vi körde pingis och så säger man ju att man har 3 prickar, o anna bah : ''men om man är dalmatiner då?''
hahah fan anna o jag var värsta flum, fast anna var värst.
yeppyepp, men ha det gött<3


maddeey♥
| |
#1 - - anna:

hahahah herregud jag trodde jag blev king hela tidern o sen bah: jahapp -.- hahahha <3

#2 - - Susanne:

Har du fått ett syskon? Har Jeanette och Tony fått ett litet barn? Kul! Hälsa och säga grattis från oss!

Kram Susanne

#3 - - Therese Ring:

Hej Madde :-)

GRATTIS till syskonet! vad roligt, vad ska hon heta?

Allt bra med dig annars?



Kram Therese!

#4 - - ae:

Hon e säkert lika ful som du... (:

Upp