everyone has something that they are sad for. It's just time to accept it

Hejhej :)
Ja, det är lite wicked just nu :/ jag har bråkat med mamma så jag ''rymde'' till pappa :P
nej, men jag typ bråkade med henne o sen så kände jag att jag ville till pappa^^
Jag ska hem till mamma sen imorgon (måndag)
Varje gång som jag bråkar med mamma så säger jag att jag inte kommer komma tillbaka, men det går inte!
Jag älskar min mamma, av hela mitt hjärta. Visst bråkar jag med henne, men jag börjar alltid gråta. Gråter man om man är ledsen? Ja! det gör man och varför skulle jag vara ledsen om jag inte brydde mig?
Det är självklart att man bråkar med sina föräldrar, men man ångrar sig alltid, för att allt man sagt har man bara sagt för att man har varit arg. Men min stolthet låter mig inte vända mig om och säga förlåt, vilket jag måste bli bättre på.
Min blogg ska inte bara handla om sjuk humor längre, den ska handla om allt och lite till.
Jag ska vara öppen och ärlig.
Jag ska börja om. Men det ska inte bli någon ''modeblogg'' det ska bli som en dagbok, även om jag inte skriver varje dag, men jag ska göra vad jag kan.

Eftersom jag har en miniipod längst ner, så kanske det är någon som vill att jag ska ha någon spec låt? då behöver ni ju inte stänga av den bara för att ni har en egen?
Ha det gött <33


maddeey♥
| |
#1 - - Susanne:

Tråkigt att höra att du bråkat med din mamma. Men man kan ju gråta för att ma är arg oxå. Kanske det inte är så lätt att bli förstådd alltid. jag bråkar mycket med Viktor, just för att jag inte förstår honom, enligt honom.Du får fundera på vad det är ni bråkar om. Kul att se din blogg. Kram Susanne

Upp