Don't try to be anyone else, we care for you no matter what

Hejhej :)

Ja.. jag har varit hos mamma, men jag har ändå lycktas fixa lite inlägg från skolan ;)
En sak som jag är väldigt irriterad på är att det har börjat snöa! Snälla nån, det här funkar ju inte! Visst jag ääääälskar vinter, men när den kommer såhär sent så känns det bara konstigt :/
Ja. Just nu har jag käkat mat och kollat på ''ten inch hero'' , den var riktigt bra och värd att se. Kanske fanns det två scener som alla kanske inte diggar på det sättet :P men den var über bra :D
Så.. min helg :
Lördag: vara med natalie och caroline (?)
Söndag: en dag med jennifer :P
Hur i hela världen ska detta sluta? väntar ni oxå på den spännande upplösningen? fortsätt läs!
Fler inlägg om min helg kommer definitivt komma ;)
Så ha det gött och var positiv! <33


maddeey♥
| |
Upp