I hope the summer will come soon

Hejhej :)

Idag är det söndag och igår var det lördag, inte så konstigt,men det konstiga var att när klockan var 21.00 började jag bli väldigt trött..
När satt framför datan kände jag mig väldigt trött och jag somnade nästan, fast när jag slog huvudet i skrivbordet vaknade jag till och gick och la mig i sängen.
Så jag har sovit i lite mer än 12 timmar, vilket jag verkligen är glad för :) Yey! jag brukar aldrig sova så här länge, men men man kankse sover längre när man blir äldre :P
Hm.. en liten rapport om förändringar sen Nellie föddes?
Jo, jag äter mat på rummet, får inte prata högt, pappa klagar inte på att jag sitter framför datan och är på mitt rum, volymen på hemtelefonen är nedragen till max. Och hon gråter inte när jag håller i henne ^^.

ha det gött<3


maddeey♥

| |
Upp