I know you want me ;)

Hejhej :)

ja, nu är jag hemma och pappa typ skällde/talade om för mig att jag har alldeles ''för mycket parfym på mig på mmorgonen så att det till och med smakar parfym i munnen'' ._. haha bra försök pappa, men ser det ut som om jag bryr mig? hah nej juste :P
Japp, men idag var jag i skolan. Väldigt vanligt att jag är det, fast som vanligt hände ingenting. Man har bara fått höra att det var slagsmål på matchen i söndags :o
Hahaha jag är ju ingen fjortis eller så, så jag bryr mig inte om vem som förlorar eller inte .
Och melodifestivalen.
Vem vill egentligen titta på den där skiten? Helt ärligt, det är bara skit. Det var definitivt mycket bättre förut, nu måste man ju kvala in och jag tror inte att sverige kommer kunna komma med, vad ska folk titta på då? Det är ju inte så att man vill kolla på när andra länder vinner, meningen med melodifestivalen är att vinna.
Inte ha en skitlåt som kommer hamna sist som Perrelis låt -.-
Dagens blä går definitivt till melodifestivalen!
Och nu har jag äntligen kommit på att eftersom min mamma vägrar ge mig pengar så det räcker ska jag nog skaffa mig ett jobb på ett eller annat sätt! Är det ngn som vet något bra,enkelt jobb?:D
Ha det gött <3


maddeey♥
| |
Upp