i'm going insane

hejhej :)

ja. Idag var natalie och caroline här, det var kul. Vi kollade på She's the man. Den är bra som vanligt :D
Ja.. men den här helgen har bara varit chilla, fast jag kanske borde koncentrerat mig lite mer på läxorna.
Men jag är van vid sista minuten tjafs ;) så det kommer gå super i alla fall.
Jag har suttit framför datan 18/7 :P haha jag har alltså inte suttit hela dagen men nästan.
Jag har tvättat lite och ja.. typ det. Och kollat på en massa filmer ^^

Epic movie, pledge this, she's the man, wild child,camp rock o ten inch hero, jag skulle kollat på fler men jag har inte orkat.
haha jag har precis upptäckt facebook och jag har totalt fastnat för det! :D
det är verkligen skit kul ^^ haha ja.
Definitivt ett plus på att det var så många som ändå släckte igår.
Minus till att jag har bombat mitt rum ._.
Jag har laddat ner en massa saker oxå, eftersom dom kommer skärpa typ kontrollen av nerladdnig och sånt den 4 april!!! OBS!!
Så ta det lugnt, jag kommer ju inte sluta, men man kommer ju inte ladda ner lika mycke.
Jag har bivit beroende av Taylor Swift och Ed Westwick :)

♥♥♥

ha det ;)


maddeey♥
| |
Upp