I'm ready to let go

Hejhej :/
Den här dagen sög apa. Det verkade som om alla var sura på mig av någon anledning.
Förlåt johanna för att jag finns, förlåt ida för att jag finns. Det är inte mitt fel att jag finns. jag har inte själv valt det.
Jag är bara så ledsen för att allt går åt helvete. Det känns verkligen som om alla har någonting som de tycker illa om mig för. Visst tar det emot att tänka så, men jag vet att det är så. Jag har ingen aning om varför, bara att det är så.
Jag pallar fan inte med det här längre. Vad i helvete ska jag göra för att alla ska bli nöjda? okej visst. jag kan ändra på mig, jag kan vara en sån som inte säger ett skit, bara sitter tyst och håller med.
Jag vill inte vara kvar på den här skit platsen, jag vill släppa taget om allt.
Hur kommer det sig att jag alltid är den som är ledsen för någonting? jag tror att folk tycker det är kul att trycka ner mig. Det jag skrev förut kommer aldrig hålla. Jag kommer inte kunna ta dagen med ett leende.
Jag orkar inte med det här längre och jag vet inte vad jag ska göra, jag har ingen jävla aning om vad jag ska ta mig till. Det känns som om hela världen är emot mig, som om allt rasar.
Jag kommer inte kunna se folk i ögonen och fråga vad dem tycker är så fel med mig, för innerst inne är jag rädd. Rädd för svaret jag kommer få. Om jag överhuvudtaget ens får ett svar.


maddeey
| |
#1 - - Kia S:

vad har hänt? :/ <3

jag vill absolut inte att du ska ändra på dig <3

#2 - - ANNA WOOKPANNNAA (h):

Madde du är bra som du är och du ka inte änra på bdig bara för att andra säger massaa onödigt. du e bra! <3

#3 - - julia ericson:

madde, du vet att jag finns här för dig. <3

Upp