plz, gillar du mej?

Hejhej :)

Japp,japp. Idag var jag i skolan som vanligt och dagen gick som vanligt - väldigt snabbt.
På min väg hem tog jag först bussen och sen tåget och sen bussen.. :P
Alltså: jag tog bussen från skolan till östertälje c, sen tog jag tåget därirån och sen tog jag 760 hem.
På tågstationen var Ivan,kocken,william,lion,ida,albroz. Ida och Ivan ska ju åt andra hållet så dom tog det andra tåget och jag var fast med dom andra -.-' haha men det var ganska kul förutom att dom mobbar mig :o :P nej, men jag böjde mig ner av någon anledning och då rycker lion mig i håret på skoj och så typ lossnar det skitmycke hår!
Lion typ skrek till när han såg att han hade hår i handen och sen så sa dom att jag var en kille med peruk >.<
Ah, jo tjena. Så det var lite lustigt.. :s
När jag kommit hem bestämde jag mig för att gå till maxi eller coop och panta mina burkar som jag stoppat undan för att tjäna några kronor ^^
Vi bor ju väldigt nära coop och maxi så jag gick. På vägen kommer pappa med bilen och jag hoppar in.
Hallå? var det inte meningen att jag skulle gå? Och iaf tappa några hekto?^^
japp, så jag tjänade 13,50 på att panta burkar. Jippie -.-
När vi ska hem så blev jag jättekissnödig och jag sa det till pappa och då började han med sitt '' tsssss'' bara för att göra mig irriterad,fast då hotade jag honom med att kissa i bilen XD haha.
Jag klarade mig hem iaf. så nu.. nu sitter jag bara här och väntar på ingenting.
Fast om inte folk börjar kolla min blogg snart så kommer jag skicka ett mass sms till alla, jag är seriös.
ha det gött<33


maddeey♥
| |
#1 - - sara x:

de finns visst folk som kollar din blogg, det är bara vissa av oss som är alldeles för lata för att komentera....:P

Upp